אפליקציית שעון הנוכחות שחוסכת כסף לכל ארגון Clock2go
Clock2go מבית OK2GO
אפליקציית שעון הנוכחות המתקדמת ביותר לניהול עובדים מהשטח ומהמשרד.
המענה המקיף לעסקים ולמוסדות עם סל פתרונות המתאים לכל תחום במשק בממשק אמין ומתקדם.
כל מה שעסק צריך באפליקציה אחת:
- ניהול דיגיטלי מבוקר של שעות הנוכחות
- ניהול שעות העבודה על פי מיקום ואיזורי עבודה
- דיווח על הפסקות והיעדרויות
- העלאת מסמכים
- ניהול משימות ופרוייקטים מתקדם
- מעקב נסיעות ומסלולים
האפליקציה החכמה של clock2go תאפשר לעובדים לבצע בקלות כניסה ויציאה בכל יום עבודה ומכל מקום.
תיעוד מסלולי נסיעה, תזכורות ודוחות מפורטים, מה שמספק לעובד שעון נוכחות דיגיטלי אישי וידידותי.
אתם כמנהלים תוכלו להגדיר לאפליקציה את הכפתורים והבקשות שיוצגו לכל עובד.
החל מחובת דיווח בנקודה מסויימת במפה, ועד לחובת צילום אישור ודיווח על היעדרות/מחלה.
הגדירו מה שמתאים ונכון לארגון ולעובדים שלכם, האפליקציה תבצע מיידית וכל המידע יגיע אליכם בזמן אמת.
הצטרפו עוד היום אל אלפי העסקים שכבר בחרו בנו
ובחרו בפיצ'רים שמתאימים לכם באפליקציה ובאתר ופשוט תתחילו לדוווח, והכי חשוב - תתחילו לחסוך.