האפליקצייה כולללת
פתרון דיווח אמין וקל לעובדי שטח ועובדים משרדיים - סוכנים, נהגים, יועצים, פרילנסרים,טכנאים ובקיצור אנחנו נותנים מענה לכל הסגמנטים הקיימים בשוק, ומשלבים בדיווחים אמצעי מיקום כגון GPS,WIFI ועוד ברמת דיוק ואמינות מיקום גבוהה.
מגוון יישומים עשיר באפליקציה אחת- היישומון מאפשר לכם לנהל משימות, היעדרויות, דוחות, הגבלת אזורי עבודה על גבי המפה, צילום תמונה, צרוף אישורי מחלה /אחר ועוד מגוון פיצ'רים שמתחדשים בהתאם לדרישות הארגון ו/או מקלים על נוחות העובדים כמו צפייה בדוחות,השלמת חוסרים ובקשות..
גמישות באפשרויות הדיווח - כל פתרונות הנוכחות זמינים עבורכם בהתאמה מלאה לצורך ולאופי העבודה.
חשוב לכם לתת פתרון אמין ומקיף שמתאים לכל העובדים שלכם בלי יוצא מן הכלל? חשוב לכם ששעון הנוכחות שתרכשו עבור הארגון שלכם אכן יתאים לכל העובדים ויחסוך לכם כאבי ראש בניהול שעות.
למי מתאימה האפליקצייה?
אפליקציית שעון נוכחות מתאימה לכל ארגון שמעסיק עובדים, גם לעובדי משרד וגם עובדי שטח. עובדי המשרד ידווחו רק כשהם מגיעים למשרד ועובדי השטח ידווחו ברדיוס הגיוני מחוץ לביתם. באפליקציה מקבלים תמורה יותר יעילה. ניתן לדווח היעדרויות, צילומים ולהעלות מסמכים לדיווח לתוך משימות ופרוייקטים. כל עובד יכול לצפות בדיווחים של עצמו.
עובדי שטח לא מגיעים למשרד כדי לדווח נוכחות אם נסמוך על ההצהרה של העובד יתכן והמעסיק ישלם יותר ממה שהוא צריך ולכן הדיווח חייב להיות מאפליקציה. לא רק זה כל הדיווחים עולים תוך מספר שניות למערכת מה שמאפשר למעסיק להיות תמיד במעקב מי במשמרת ומי לא מי דיווח היעדרות ולא בעבודה. חוץ מזה אפליקציית שעון נוכחות של OK2GO היא לא רק שעון נוכחות היא מערכת בקרה וניהול. שימו לב, אתם יכולים למדוד כמה זמן העובד השקיע בכל משימה בנוסף כל עובד יכול להעלות מסמכים כגון: חופש מחלה אירועים וכו' המערכת תומכת בשפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית.
עסקים גדולים צריכים את האפליקצייה בשביל הסדר והארגון הפושט יותר והקלה על שליטה בכל מה שקשור לדיווח הנוכחות של העובד עסקים קטנים יעדיפו להשתמש באפלקיצייה בגלל החיסכון בעלויות הרבות שיש בשעון נוכחות רגיל, בשעון אין אפשרות לדווח היעדרות אין אפשרות שהעובד יצפה בדיווחים שלו לא יוכל גם להצמיד הערה או להגדיר לעצמו תזכרות לא לשכח לדווח כשאת כל זה ועוד יש באפליקציה. אגב אציין ואומר ששעון הוא פתרון מעולה על אף כל מה שכתבתי כאן ויש לו יתרונות גדולים והוא מתאים בעיקר לארגונים גדולים אבל לא רק.
יתרונות האפליקציית שעון נוכחות!
- המערכת גמישה מאד ויודעת לעבוד ב-2 לוגיקות בדרך כלל לעובדי משרד מגדירים איזורים שרק מהם הם מורשים לדווח ועובדי שטח מגדירים רדיוס של כ 500 מטר סביב הבית שלהם על מנת למנוע מהם לדווח כל עוד הם בבית בעיסוקים פרטיים.
- מערכת עם מאות עובדים בזמן קצר מאד במסגרת ההקמה נשלחים SMS אוטומטיים לעובדים עם לינק להורדת אפליקצייה יש גם מוקד טכני שניתן לפנות אליו בטלפון במייל ודרך האתר.
- באפליקציית שעון נוכחות יש הכוונה לטיפול בתקלות שכיחות. העובד יכול לצפות בדיווחים של עצמו ובמידע של עצמו בלבד (אפשרי לחסום).
- המידע על העסק גלוי רק לאיש הקשר המוגדר במערכת ורק הוא יכול לקבל מידע. בנוסף יש אפליקציית מנהלים שעוזרת למנהלים לראות את המידע ולקבל בקרה בלי לפתוח מחשב לשם כך, אגב גם בלי אפליקציית מנהלים כלמנהל יכול להגדיר שיישלחו אליו מיילים אוטומטיים עם כל המידע שהוא רוצה כל יום בשעה שייבחר בכל שבוע ובכל חודש.
- חשוב מאוד להבין, אפליקציית שעון נוכחות יודעת להחליף את תפקידן של שעוני נוכחות שנמצאים על הקיר באמצעות הגבלת דיווחים לפי מיקום. ניתן להצטרף במהירות רבה ולבצע את כל הפעילות בצורה קלה מאוד. OK2GO מספקים שירות מהיר ואדיב ללא תחרות.
אל תתפשרו!
אתם לא חייבים לבחור פתרון אחד! אצלנו תוכלו לקבל שילוב של שעוני נוכחות המתאימים לכל עובד! דיווח נוכחות באמצעות שעון נוכחות באפליקציה לעובדים מהשטח בשילוב שעון ביומטרי למשרד. או שתוכלו להוריד לכל העובדים אפליקציית שעון נוכחות מבוסס מיקום, ולעובדים ללא מכשיר חכם תוכלו לתת חיוג סלולארי לדיווח נוכחות ועדיין לקבל את מיקום העובד! יש לנו את היכולת להתאים את הפתרון לחברות ועסקים בכל הסגמנטים! לחברות גדולות בתחומי השטח כגון יועצים, אנשי מכירות, סדרנים, נהגים, שליחים ועוד! הצלחנו להתאים פתרונות ייחודים לתחום ניהול עובדי שטח! שעוני הנוכחות שלנו מאפשרים לנהל שעות עבודה מכל מקום ובכל זמן כולל ניהול שעות לפי אזורי עבודה, פרויקטים ומשימות, תעריפים ועוד! אם גם לכם יש צורך שאתם חושבים שמאפיין במיוחד אתכם – דברו איתנו! מגוון הפתרונות שקיימים לנו כנראה יתאים גם לכם ונוכל למצוא את שיטת הדיווח וניהול העובדים שתתאים לכם!
אתם כארגון תוכלו להגדיר לעובדים ולמנהלים את האפליקציה ממגוון אפשרויות
- אמינות - דיווחי נוכחות עם כתובת מדויקת של העובד מכל מקום בארץ ובעולם.
- ניהול פרויקטים - יכולת דיווח על משימות ופרויקטים.
- יכולת ניהול ואכיפה של אזורי עבודה - לכל עובד ניתן להגדיר איזורי עבודה אישיים בהם יכול או אינו יכול לדווח.
- אפשרות למנהל לדווח על העובדים שלו און ליין –חסכון בהשלמה ידנית.
- דיווח על היעדרויות כולל צילום תמונות ומסמכים.
- נגישות - גישה ישירה של העובד לדו"ח הנוכחות כולל אפשרות לשליחה למייל האישי.
- מגוון דוחות ניהול ובקרה תומכים.
- מגוון התראות ותזכורות אישיות בפוש למכשיר.
- ניהול תקני עבודה.
ועוד מגוון פיצרים נוספים!
חסכון של זמן עבודה
- העובד רואה מתי והיכן דיווח על המפה
- העובד שולח לעצמו את הדוחות
- הדיווחים אמינים ומדויקים ואין צורך בבקרה ידנית
חוצץ אפליקציה
הגדרת תזכורת אישית לדיווח נוכחות באפליקציה:
במטרה לעזור לך העובד/יועץ/מטפל להחתים ולא לשכוח לדווח שעון הנוכחות, OK2GO בנו כלי באפליקציה שבו תוכל להגדיר לך תזכורת אישית.
מה הן שלבי הפעולה? הכנס לאפליקציה- תפריט צד- הפרופיל שלי- הגדרת תזכורות.)
לפרטים, צפו בסרטון
דף הנחיות למשתמש - לחץ כאן
סרטון הדרכה ליוזר - לחץ כאן
מדריך למנהל מערכת - לחץ כאן
בok2go אתם מרוויחים לא רק פתרון דיווח אמין ואיכותי אלא מערכת מתקדמת עם מגוון כלים חדשניים ובלעדיים שמשרתים את העסק בחסכון וניהול חכם של שעות העובדים.
תן לאפליקציה לעבוד בשבילך!
שאלות נפוצות
האם צריך לבצע התקנה למחשב?
לא, אין צורך בזה
כיצד עובדת האפליקציה שעון נוכחות?
מורידים אפליקציה מהחנות
כיצד מורידים את האפליקציה שעון נוכחות?
בקלות מהחנות