שעון נוכחות

שעון נוכחות

שעון נוכחות - דיווח נוכחות עם אפליקציית CLOCK2GO

CLOCK2GO היא אפליקציית שעון נוכחות חדשנית המאפשרת לעובדים שלך לדווח נוכחות מכל סוג מכשיר ומכל מקום בזמן אמת. לאפליקציית הנוכחות מתווספת גם אפליקצית המנהלים שלנו. האפליקצייה מותאמת למנהלי איזורים ו/או חברות לבצע בקרה ישירות מהנייד. בליווי מגוון יכולות לניהול מהנייד בקלות עם חווית משתמש ייחודית מכל מקום ובכל זמן.

מערכת שעון נוכחות מתקדמת לייעול העסק שלך

מערכת הנוכחות שלנו תגדיל את התפוקה של העובדים שלך. בקרה ושליטה טובים יותר באחת מהוצאות הארגון הגדולות ותחסוך לך כסף רב.מערכת נוכחות שמספקת לכם תמונת נוכחות מרכזית לכל דיווחי הנוכחות של העובדים ממגוון שעוני הנוכחות. יכולות אלו מאפשרות לבקר ולהתריע על אירועים חריגים ועוד. אנו מספקים פתרונות נוכחות מתקדמים לאלפי עסקים ולמעלה מ 100,000 עובדים במשק. עם מערכת הכוללת דוחות, התראות, איזורי עבודה במפה, הסכמי עבודה ועוד. כל זה מתממשק ישירות לתוכנת העיבוד נוכחות ו/או השכר שלכם!הכל במקום אחד. שעוני הנוכחות שלנו מתאימים לכל עסק מכל תחום גם לעובדי שטח וגם לעובדים במשרד מכל מקום, בארץ ובעולם! תבחרו שעון נוכחות המתאים לעסק שלכם ותתחילו לחסוך.

סרטון הסבר על אפליקציית שעון נוכחות - CLOCK2GO

 

OK2GO-Cellular-Solutions-אפליקציית
אפליקציית
OK2GO
app-store google-play
OK2GO-Cellular-Solutions-אפליקציית
אפליקציית
Clock2Go
app-store google-play
OK2GO-Cellular-Solutions-אפליקציית
אפליקציית
Track2Go
app-store google-play
דיווח נוכחות מבוסס מיקום
דיווח נוכחות מבוסס מיקום
דיווח נוכחות מבוסס מיקום מכל סוג של מכשיר ומכל מקום, באמצעות אפליקציה או דיווח בחיוג ל*006 הכולל מיקום סלולארי!
שעון נוכחות בזמן אמת
שעון נוכחות בזמן אמת
כל המידע בזמן אמת, ישירות לענן ולמערכות הנוכחות של העסק שלכם כולל קבלת המידע באפליקציית מנהלים
מערכת נוכחות גמישה
מערכת נוכחות גמישה
מערכת נוכחות מתקדמת המותאמת לאפליקציה ומאפשרת לכל עסק בכל תחום במשק להתאים לעצמו את הפיצרים שמתאמים לדרישות שלו
לפניכם מגוון שעוני נוכחות מותאמים כלכלית לעסק שלכם מבלי להתפשר איכות ושירות:

שעון נוכחות באפליקצייה CLOCK2GO

אנחנו מספקים לכם מגוון כלים והרשאות שתוכלו לבחור ולשלב באופן גמיש בניהול העובדים שלכם. הרשאה להשלמת דיווחים וסגירת חודש לעובד גם במחשב וגם באפליקציה! אפליקציית מנהלים לשליטה ובקרה בזמן אמת על התייצבות העובדים. מגוון התראות חכמות על פעולות חריגות ואכיפת חוקי עבודה. ניהול ואכיפת דיווחים לפי אזורי עבודה במפה ומיקום העובד בזמן העבודה. אפליקציה לעובד שתוכלו להגדיר את הכפתורים שמתאימים לכם: היעדרויות, העלאת מסמכים, דוחות, נסיעות, משימות, צילום תמונה ועוד! צוות ok2go ילווה אתכם בהטמעת המערכת והאפליקציות בקרב העובדים והמנהלים ויהיה זמין עבור הארגון לתמיכה בזמן אמת.

שעון נוכחות סלולרי - "טלפון כשר"

אין לכם מכשיר חכם? אין בעיה! יש לנו את הפתרון עבורכם. דיווח בשעון נוכחות סלולרי - מותאם לעובדים ללא מכשיר חכם. העובדים יכולים לדווח מכל מקום בחיוג סלולרי ועדיין תוכלו לבצע מעקב אחר מיקום העובד שלכם. חברות גדולות בתחומי השטח כגון, יועצים (גופים בטחונים ומשרדי ממשלה, רשויות ועוד עובדים איתנו בתחום הזה), אנשי מכירות, סדרנים (תנובה, שסטוביץ, זוגלובק ועוד), נהגים, טכנאי מעליות (אלקטרה) ושליחים מעידות: "המערכת שלכם חסכה לנו למעלה מ 10% מההוצאות על שעות עבודה וסייע לנו להגביר את התפוקות" הצלחנו להתאים פתרונות ייחודים לתחום ניהול עובדי שטח!

פתרונות נוכחות ייחודיים מותאמים לרשויות המקומיות

אלפי רופאי משרד הבריאות, שירותי בריאות כללית, מכבי ועוד – מדווחים באפליקציית clock2go המאפשרת להם דיווחי נוכחות בבית החולים ובתפקידים מחוץ ליחידה! כל מאבטחי מוסדות החינוך בארץ מדווחים התייצבות בהגעה לביה"ס או הגן דרך אפליקצייתclock2go או חיוג בשיתוף משטרת ישראל! המערכת שלנו נותנת פתרונות ייחודים גם לדיווח של עובדי גנים וצהרונים בפריסה ארצית של רשתות גנים מוכרות כגון בית יעקב או בניהול של רשויות מקומיות גדולות כגון עיריית בני ברק! מערכת הנוכחות שלנו היא אידאלית גם עבור ניהול יועצים, פרילנסרים ועובדים חיצוניים ובכך היא מנהלת כבר היום מערך של אלפי יועצים במשרדי הממשלה! חברות הובלה, אנשי מכירות, משרדי עו"ד, מרפאות פרטיות, גני ילדים, חברות אבטחה, ייעוץ ועוד! עם כ - 100,000 עובדים במשק, המדווחים מידי יום נוכחות אצלנו. עם למעלה מ - 2000 לקוחות – מחברות קטנות ועד תאגידים גדולים עם דרישות מורכבות וצרכים רבים – אתם בטוחים שאתם מקבלים את המערכת המתקדמת ביותר, המאובטחת והבטוחה ביותר וזאת שמספקת את הפתרון הכי בטוח ונוח לעובדים שלכם וכמובן – מערכת שעון נוכחות לעסק שחוסכת כסף לארגון שלכם!

דיווח הגעה לעמדה של קבטי"ם במוסדות חינוך 

פאראמטרים חשובים לניהול נוכחות עובדים בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה שנמשכת, לצערינו, זמן רב והאופק לסיום עדיין לא נראה. העסקים נמצאים עם אתגרים מתמשכים שדורשים גמישות. שעון נוכחות הוא הבסיס לשעות העבודה ומרכיב את אחת ההוצאות הגדולות = השכר בארגון. בשגרה המנהל בארגון והחשב מתמודדים ניהול תקציב שעות, חישוב שעות נוספות, בקרת עובדים, תשלום שכר נכון סדר ועוד.

פתרונות נוכחות הכרחיים לניהול עובדים תקין

כן זה לא חלום!! מערכת מאובטחת של פתרונות נוכחות בענן. המערכת שלנו מאפשרת לעובד לדווח מכל מכשיר קיים. בין אם הוא סמארטפון או מכשיר כשר פשוט/ טלפון קווי או מחשב /שעון ביומטרי במשרד או מכל אמצעי אחר. מערכת נוכחות כזאת היא - CLOCK2GOעם מערכת הנוכחות שלנו עובדים אלפי עסקים כיום, המנהלים כיום מאות אלפי עובדים שמדווחים בה. כלים לניהול נוכחות שחשובים לעסק להדפיס שעון נוכחות לעסק מכל מקום באמצעות אפליקציה מבוססת מיקום בצורה אמינה קלה ופשוטה לאפשר לעובדים להשלים חוסרים מהאפליקציה או מהמחשב. לדווח היעדרויות לטעון מסמכים על היעדרויות מהעבודה. לאפשר למנהלים לצפות מהנייד מי עבד ומאיפה בזמן אמת בכדי לשפר את השליטה והבקרה. כמובן חשוב שהמערכת תרכז תמונה אחת גם מהשעונים במשרד וגם מהשטח/מהבית. כבר אין צורך להגיע לנקודה קבועה וכמובן שגם בתקופת קורונה לא חייבים לגעת ואו לשים אצבע על השעון כדאי שיהיה גמישות לדווח מהנייד/מחשב.

איך מדווחים שעון נוכחות מהבית בזמן הקורונה?

דיווח נוכחות מהמיקום המדוייק של העובד בכל זמן נתון

מיקומים באמצעות GPS אנטנות סלולאר שעוני נוכחות ביומטריים התחברות למערכת הנוכחות במחשב

כל הדיווחים ירוכזו עבורכם במערכת נוכחות עובדים שתעניק לכם תמונה מלאה של כל הדיווחים ותספק לכם את כל הכלים הדרושים להעברת המידע לתוכנת השכר ללא טעויות, הקלדות ידניות לא אמינות ושעות רבות בהתעסקות בהכנת משכורות. תוכלו להוציא דוחות, להגדיר התראות ותזכורות, לצייר את מקומות העבודה, לנהל פרויקטים ומשימות ועוד ועוד.

שעון נוכחות לניהול שעות עבודה מתקדם

שעון נוכחות לעסק עם התאמה מדוייקת של מערכת מעקב עובדים ודיווח נוכחות עובדים לכל סוגי החברות בתחומי השטח כגון יועצים, אנשי מכירות, סדרנים, נהגים, שליחים ועוד! ok2go פיתחה סדרת שעוני נוכחות המאפשרים לכם לנהל שעות עבודה מכל מקום ובכל זמן. כולל ניהול שעות לפי איזורי עבודה, פרויקטים ומשימות, תעריפים ועוד! אם גם לכם יש צורך בפיצ'ר מסויים ייחודי לצרכי החברה שלכם – דברו איתנו! יש לנו מגוון פתרונות לדיווח נוכחות חכם ויעיל שכנראה יתאים גם לכם.
אנחנו נמצא את שיטת הדיווח וניהול עובדים הכי מתאימה וכלכלית עבורכם! בעוד בשגרה רוב העובדים הקבועים שהיו מחתימים במשרד היה להם שעון נוכחות משרדי - בתקופת הקורונה רובם עובדים מרחוק / מהבית, נמצאים בבידוד. ואין בידהם תמיד גישה למערכות הארגון או דרך להחתים נוכחות בצורה אמינה וקלה. למעשה כל עובדי הארגון הופכים למעין אנשי שטח יכולים לעבוד מכל מקום /בית /משרד ונדרשים לגמישות.
בסוף החודש החשבת רוצה שיהיה לה מינימום חוסרים ולגמור את השכר כמה שיותר מהר. ולכן חשוב לה לתת לעובדים כלים ברמה היומית להשלים פערים וחוסרים ולדווח כך שעבודתה תקטן בסוף החודש. הטכנולוגיה כאן וחשוב להבין שמה שהיה שונה כיום ולכן צריך כלים גמישים שקיימים.

האם השעון מוציא נתונים למערכות חיצונית?

בהחלט אנחנו יודעים לעשות ממשקים לכל מערכת חיצונית ואגב גם למערכות ניהול אחרות שמנהלות פרוייקטים ואחרים. הדבר הכי חשוב במערכת נוכחות זה שהעובדים ידווחו והדרך הכי טובה לוודא את זה היא להצטרף לארגון שיכול להעניק למעסיק שקט בהקשר הזה אנחנו רוצים להגיע לסוף החודש עם 100% דיווחים ובלי השלמות ידניות והשאלה איך אני עושה את זה תלויה בכמה דברים איזו חברה תדע לטפל בכל התסריטים ובכל סוגי העובדים.
בנוסף תלוי בכמות העובדים ובאוכלוסיה שמרכיבה את הארגון. למזלנו ולמזל הלקוחות שלנו אנחנו החברה היחידה שמאפשרת ראש שקט כי אנחנו יודעים לטפל בהרבה מאד מחסומים של עובדים לדווח. ככה אנחנו עושים זאת אנחנו עושים זאת בכמה דרכים אין כמעט שום סיבה או תירוץ לעובד שהוא לא יצליח לדווח יש לנו פרטפורמה רחבה מאד מאד של אפשרויות לדווח שעונים לסוגיהם, אפליקציה, אינטרנט, קווי, חיוג מסלולר ועוד.. התאמה לאוכלוסיה - צריך לקחת בחשבון את סוגי האוכלוסיה למשל אתרי בניה אני מתאים להם זיהוי פנים ולא רק אצבע כי הם עובדי כפיים ויש חשש שהאצבעות לא יעברו דבר נוסף מהצד השני ארגון של 30 עובדים עובדי משרד מומלץ שעון אצבע רגיל אבל הכי חשוב לשים לב זה לגמישות שלנו בארגונים שמורכבים גם מעובדי משרד וגם מעובדים שטח.
מערכת התראות אישית ומערכתית -יש 2 מערכות המספוקות ללקוח על מנת להימנע מחוסר בדיווח 1 מוטמעת באפליקציה והעובד מגדיר התראות והשנייה אוטומטית המערכת יודעת לזהות אם העובד לא דיווח בשעה שהוא צריך לדווח ומוציאה הודעה על כך לעובד ולמעסיק אציין שיש מגוון רחב של למעלה מ30 סוגי התראות שונות בנושאים שונים. לסיכום – כל מקרה לגופו הדבר הכי טוב שיעשו אותם ארגונים זה להתקשר לאוקייטוגו כי רק כאן יש פתרון להכלץ תחשוב כבעל עסק את מצטרף לארגון שתופר לך תסריטים שלא עלו במעמד הרכישה של המערכת. חסכוני ביותר לא? שעוני נוכחות הם לא העניין הבקרה המהירה האיכותית שמוזרמת למעסיק זה. הזמן הנחסך השעות הנוספות שנחסכות למעסיק. כל ארגון שמעסיק עובדים מחויב על פי תקנה 24 א' לחוק להחזיק שעון נוכחות, חסכון חסכון חסכון – תכפיל 10 דקות ביום שעובד מדווח לא תקין ומוסיף לשעות של עצמו כפול 3 עובדים ב5 ימי עבודה יוצא לך לחודש 600 דקות משולמות בלי הצדקה בחישוב פשוט יוצא לך חסכון של 10 שעות בחודש כמה עולה שעה היום בשכר מינימום? נניח בהגזמה 30 שח אז נחסך 300 שח תוריד מה 300 את ה 50 שח שהו משלם לנו והנה לך 3000 שח חסכון לשנה.

איך הארגון יודע מאיפה העובד התחיל לעבוד?

לארגון חשוב שעדיין יהייו דיווחי אמת ולא בדיעבד וכמו כן שיהיו אמינים.שליטה ובקרה מי התחיל מהבית לעבוד, מי בהפסקה ומי בעבודה. המערכת של OK2go שנועדה לסייע להתמודד עם דיווח בכל מקום ובכל זמן מאפשרת דיווח בזמן אמת ועם מיקום ומייצרת אמינות בדיווח.

הקמת אזורי עבודה לדוגמא:

בית של משה ואו המשרד הראשי ניתן לאכוף שניתן לדווח רק באוזרי העובדה שהוקמו או להפעיל מניפולציות שונות לעובדים שונים. ניתן לקבל התראות בזמן אמת בכדי לדעת מי התחיל/שכח ואו את מי צריך לתזכר.

ואיך המנהלים יודעים מה קורה?

כל מנהל יוכל לראות מהאפליקצית המנהלים בנייד את העובדים שמשוייכים לו יוכל לראות דיווחים בזמן אמת מי שכח ומי החתים. לשלוח תזכורות ולסגור חודש ולנהל את הדיווחים של העובדים והבקרה גם מהנייד. לסיכום בתקופת הקורונוה, בטח בעסקים קטנים ובינוניים כדאי שיהיה לכל העובדים כלים גמישים וניידים שיוכלו להתאים לרוח התקופה ויוכלו לעבוד מכל מקום שהארגון יגדיר.
האפליקציה המתקדמת בישראל של חברת OK2go מאפשרת כיום את הכלים הללו בצורה פשוטה וזמינה מכל מכשיר ובצורה אמינה. הצטרפו עוד היום לאלפי עסקים ונעזור לכם בתקופה לא פשוטה זאת ונסו אותנו למשך חודש ללא עלות!! הכותב הינו מנכ"ל ובעלים של חברת ok2go הפועלת בשוק מזה כ - 20 שנה ומתמחה בפתרונות גמישים לעסקים בכל מה שקשור לבקרת עובדים ומערכות נוכחות עובדים.

כיצד מתגברים על עובדים ששוכחים לדווח בשעון הנוכחות?

האם זה אפשרי לסגור חודש מהר בדיווחי נוכחות? כמעט כל חשבת שכר או כ״א שמתעסק בארגונים שיש בהם עשרות עובדים ומעלה מתמודד עם הדיווחים החסרים בגיליון הנוכחות של העובדים. לרוב זה שכחה אבל לפעמים זה רשלנות /או בעיית משמעת / או במטרה להשלים בדיעבד שעה עגולה. אז איך מתמודדים? מה אם היה אפשר כבר באותו יום להזכיר לעבוד לטפל בחוסר? מה אם היינו נותנים לו כלי לבצע השלמה ולא לחכות לסוף החודש?

הכלים להתמודדות עם חוסר דיווחי נוכחות:

תזכורות לפני סיום היום ולפני הדיווח ח״א לשכוח. בזמן ההחתמה הבאה להקפיץ הודעה על חוסר מה 24 שעות האחרונות ולתת כלי להשלימו. התראות למנהלים ותמונה מרכזת לארגון. אם שרות לשלוח הודעות פוש אוטומטיות מהמערכת וללחוץ על השלמה בכדי שבסוף החודש לא יהיו חוסרים רבים.
לחשב השכר זה יוריד עבודה עצבים וחוסר נוחות בסופ החודש. כי הסגירה תהיה קלה ומהירה. יש לזה גם ערך רב זאת אחת ההוצאות הכי גדולות בארגון. הקפדה על דיווחי אמת תחסוך כסף ותדאג לתשלומי אמת. אנו רואים לא מעט לקוחות שמבקשים זאת מנותני השירותים דיווחי אמת מבוססי מיקום על פיהם משלמים לנותני השירותים והקבלנים.

בתקופת המלחמה איך מנהלים ושולטים בעובדים מהשטח בעסק? ואלו כלים גמישים כדאי שיהיו בעסק ולעובדים?

בתקופת מלחמה שנמשכת ,לצערנו, זמן רב והאופק לסיום עדיין לא נראה.
העסקים, משרדי ממשלה, רשויות שעובדיהם התפנו וממשיכים לתת שירות ונמצאים עם אתגרים מתמשכים שדורשים גמישות.
שעון הנוכחות הוא הבסיס לשעות העבודה ומרכיב את אחת ההוצאות הגדולות השכר בארגון.
בשגרה המנהל בארגון והחשב מתמודדים  ניהול תקציב שעות, חישוב שעות נוספות, בקרת עובדים, תשלום שכר נכון סדר ועוד
בעוד בשגרה רוב העובדים הקבועים  שהיו מחתימים במשרד היה להם שעון -בתקופת מלחמה רובם עובדים מרחוק/מהבית ,נמצאים בבידוד ואין בידיהם תמיד גישה למערכות הארגון או דרך להחתים נוכחות בצורה אמינה וקלה
למעשה כל עובדי הארגון הופכים למעין אנשי שטח יכולים לעבוד מכל מקום /בית/משרד ונדרשים לגמישות

בסוף החודש החשבת רוצה שיהיה לה מינימום חוסרים ולגמור את השכר כמה שיותר מהר.
ולכן חשוב לה לתת לעובדים כלים ברמה היומית להשלים פערים וחוסרים ולדווח כך שעבודתה תקטן בסוף החודש.

הטכנולוגיה כאן וחשוב להבין שמה שהיה שונה כיום ולכן צריך כלים גמישים שקיימים.

אז מה הכלים שחשוב שיהיה לארגון? ואיזה כלים כדאי שיהיה למנהלים?

כן זה לא חלום!! מערכת בענן מאובטחת שמאפשרת לדווח מכל מכשיר בין אם הוא סמארטפון, או מכשיר כשר פשוט/טלפון קווי או מחשב/שעון ביומטרי במשרד או מכל אמצעי  אחר.
מערכת כזאת קיימת כיום- CLOCK2GO  ועובדים בה אלפי עסקים המנהלים כיום מאות אלפי עובדים שמדווחים בה. אז אלו כלים חשובים לעסק:

  1. להדפיס שעון נוכחות מכל מקום באמצעות אפליקציה מבוססת מיקום

בצורה אמינה קלה ופשוטה: 

  1. לאפשר לעובדים להשלים חוסרים מהאפליקציה או מהמחשב.
  2. לדווח היעדרויות  לטעון מסמכים על היעדרויות מהעבודה.
  3. לאפשר למנהלים לצפות מהנייד מי עבד ומאיפה בזמן אמת בכדי לשפר את השליטה והבקרה. 

כמובן חשוב שכל המערכת  תרכז תמונה אחת גם מהשעונים במשרד וגם מהשטח/מהבית .

כבר אין צורך להגיע לנקודה קבועה וכמובן שגם בתקופת מלחמה לא חייבים לגעת ואו לשים אצבע על השעון כדאי שיהיה גמישות לדווח מהנייד/מחשב.

איך הארגון יודע מאיפה העובד התחיל לעבוד?

לארגון חשוב שעדיין יהייו דיווחי אמת ולא בדיעבד וכמו כן שיהיו אמינים.
שליטה ובקרה מי התחיל מהבית לעבוד , מי בהפסקה ומי בעבודה.
המערכת שלOK2go  שנועדה לסייע להתמודד עם דיווח בכל מקום ובכל זמן מאפשרת דיווח בזמן אמת ועם מיקום ומייצרת אמינות בדיווח.

הקמת אזורי עבודה לדוגמא: 

  • בית של משה ואו המשרד הראשי 
  • ניתן לאכוף שניתן לדווח רק באוזרי העובדה שהוקמו או להפעיל מניפולציות שונות לעובדים שונים.
  • ניתן לקבל התראות בזמן אמת בכדי לדעת מי התחיל/שכח ואו את מי צריך לתזכר.

ואיך המנהלים יודעים מה קורה?

כל מנהל יוכל לראות מהאפליקצית המנהלים בנייד את העובדים שמשוייכים לו
יוכל לראות דיווחים בזמן אמת מי שכח ומי החתים.
לשלוח תזכורות ולסגור חודש ולנהל את הדיווחים של העובדים והבקרה גם מהנייד.

סיכום: בתקופת המלחמה בכל עסק  כדאי שיהיה לכל העובדים כלים גמישים וניידים שיוכלו להתאים לרוח התקופה ויוכלו לעבוד מכל מקום שהארגון יגדיר. כנ"ל גם משרדים ממשלתיים ו/או רשויות שהתפנו ממקומם וצריכים לעבוד מרחוק .
האפליקציה המתקדמת בישראל של חברת OK2go מאפשרת כיום את הכלים הללו בצורה פשוטה וזמינה מכל מכשיר ובצורה אמינה.

הצטרפו עוד היום לאלפי עסקים ונעזור לכם בתקופה לא פשוטה זאת ונסו אותנו למשך חודש ללא עלות!!.

הכותב הנו מנכל ובעלים של חברת אוקייטוגו הפועלת בשוק מזה כ 20 שנה ומתמחה בפתרונות גמישים לעסקים בכל מה שקשור לבקרת עובדים ומערכות נוכחות.

אתם שואלים אנחנו עונים

האפליקציה עובדת על בסיס מיקום GPS וWIFI. ברגע שהעובדים מוגדרים במערכת עם מספר הטלפון שלהם, הם יכולו להוריד מיד את האפליקצייה מהחנות באנדרואיד או iPhone ולהתחיל לדווח. כל שעליהם לעשות הוא להדליק את ה GPS וה WIFI


כן, התוכנה תומכת בדרישות המדען הראשי.

כולל אפליקציה חדשנית מתקדמת לדיווח ולמנהלים לבקרה.

תחת "הדוחות שלי" בוחרים את טווח הדיווחים שרוצים (אתמול, היום, השבוע, החודש, חודש קודם) ממלאים את כתובת המייל, בוחרים פורמט (PDF או EXCEL) ולוחצים שלח דו"ח במייל.

תקנה 24 בחוק הגנת השכר, אשר נכנסה לתוקפה בתחילת 2009, מחייבת את המעסיק במספר שינויים הן בתלוש השכר והן בניהול פנקס העבודה לעובד, אשר מטרתם להגדיל את השקיפות בין המעסיק לעובדים. באחריות המעסיק לנהל פנקס שעות עבודה באופן שוטף, הכולל רישום של שעות עבודה בפועל. 

רישום זה יכול להתבצע באמצעים מכאניים, דיגיטליים או אלקטרונים. אנחנו  ממליצים לנהל את דיווחי הנוכחות ועיבוד הנתונים במערכת אחת חכמה שתספק לכם ולעובדים את כל הנתונים והדוח"ות הרצויים על מנת לעמוד בחוק.


לא, המערכת שלנו היא אינטרנטית ולא רק שאין צורך בהתקנה - תוכלו להיכנס אליה מכל מחשב עם שם משתמש וסיסמא

יש לפנות למנהלי המערכת מטעם הארגון ולעדכן את מספר הטלפון כבאופן תקין בכרטיס העובד.


שעון נוכחות מותאם לך אישית

אתם לא חייבים לבחור פתרון אחד, אצלנו תוכלו לקבל שילוב של שעוני נוכחות אשר מתאימים לכל עובד. אנחנו מציעים לכם דיווח נוכחות באמצעות אפליקצייה מותאמת לעובדים מהשטח בשילוב עם שעון ביומטרי למשרד. אופצייה נוספת היא, להוריד לכל העובדים אפליקציית שעון נוכחות מבוססת מיקום. מערכת דיווח נוכחות עם התאמה אישית של הפתרון לחברות ועסקים בכל הסגמנטים ובמחיר המתאים!

דיווח נוכחות מהבית ומהמשרד

כבעלי עסק, שחשובה להם הוודאות לגבי שעות הנוכחות בפועל, הגעה בזמן לעבודה והיכן נמצאים העובדים במהלך היום – תוכלו לספק לכל עובד את שעון הנוכחות המתאים לו ולדעת בדיוק באיזו שעה העובד החתים כניסה או יציאה, על אילו משימות עבד במהלך היום ומאיזה מיקום התקבל הדיווח. מערכת דיווח נוכחות אחת שמרכזת עבורכם הכל ותחסוך לכם את כל השעות שעבדתם קשה עד היום!