shopping_cart_product_added:

shopping_cart_continue_shopping
shopping_cart_continue_cart

שעון נוכחות הוא כלי חיוני לניהול יעיל של כוח העבודה בארגון שלכם. ב-ok2go, אנו מציעים פתרון מתקדם ונוח לשימוש שמאפשר לכם לעקוב אחר זמני העבודה של העובדים בקלות ובדיוק. המערכת שלנו מספקת נתונים בזמן אמת, מפשטת את תהליך הדיווח, ומסייעת בהתאמה לחוקי העבודה. עם ok2go, תוכלו לחסוך זמן, להגביר את הפרודוקטיביות ולקבל תמונה ברורה יותר של דפוסי העבודה בארגון שלכם.

שעוני הנוכחות שלנו

שעון נוכחות CLOCK2GO

מערכת חכמה לניהול זמני העבודה – מכל מקום ומכל סוג מכשיר

  • התחלה וסיום עבודה בקליק אחד!

  • הפעלה מכל סוג מכשיר: אפליקציה, מכשיר סלולארי כשר, טלפון קווי, דיווח אינטרנטי.

  • דיווחים מבוססי מיקום מירבי gps.

  • תמונת מצב בזמן אמת.

  • מערכת נוכחות הכוללת: ניהול דוחות, התראות, אזורי עבודה במפה, הסכמי עבודה ועוד.

  • התממשקות ישירות לתוכנת השכר שלכם!

  • הכל במערכת אחת!
תצוגה של שעון נוכחות ומשימות

שעון נוכחות - "טלפון כשר"

אין לכם מכשיר חכם? אין בעיה! יש לנו את הפתרון עבורכם. דיווח נוכחות באמצעות חיוג - מותאם לעובדים ללא מכשיר חכם. העובדים יכולים לדווח מכל מקום בחיוג סלולרי ועדיין תוכלו לבצע מעקב אחר מיקום העובד שלכם. חברות גדולות בתחומי השטח כגון, יועצים (גופים בטחונים ומשרדי ממשלה, רשויות ועוד עובדים איתנו בתחום הזה), אנשי מכירות, סדרנים (תנובה, שסטוביץ, זוגלובק ועוד), נהגים, טכנאי מעליות (אלקטרה) ושליחים מעידות: "המערכת שלכם חסכה לנו למעלה מ 10% מההוצאות על שכר עבודה וסייע לנו להגביר את התפוקות" הצלחנו להתאים פתרונות ייחודים לתחום ניהול עובדי שטח!

פתרונות נוכחות ייחודיים מותאמים לרשויות המקומיות

אלפי רופאי משרד הבריאות, שירותי בריאות כללית, מכבי ועוד – מדווחים באפליקציית clock2go המאפשרת להם דיווחים בבית החולים ובתפקידים מחוץ ליחידה! כל מאבטחי מוסדות החינוך בארץ מדווחים התייצבות בהגעה לביה"ס או הגן דרך אפליקצייתclock2go או חיוג בשיתוף משטרת ישראל! המערכת שלנו נותנת פתרונות ייחודים גם לדיווח של עובדי גנים וצהרונים בפריסה ארצית של רשתות גנים מוכרות כגון בית יעקב או בניהול של רשויות מקומיות גדולות כגון עיריית בני ברק! המערכת שלנו היא אידאלית גם עבור ניהול יועצים, פרילנסרים ועובדים חיצוניים ובכך היא מנהלת כבר היום מערך של אלפי יועצים במשרדי הממשלה! חברות הובלה, אנשי מכירות, משרדי עו"ד, מרפאות פרטיות, גני ילדים, חברות אבטחה, ייעוץ ועוד! עם כ - 100,000 עובדים במשק, המדווחים נוכחות מידי יום אצלנו. עם למעלה מ - 2000 לקוחות – מחברות קטנות ועד תאגידים גדולים עם דרישות מורכבות וצרכים רבים – אתם בטוחים שאתם מקבלים את המערכת המתקדמת ביותר, המאובטחת והבטוחה ביותר וזאת שמספקת את הפתרון הכי בטוח ונוח לעובדים שלכם וכמובן – מערכת דיווח חכמה לעסק שחוסכת כסף לארגון שלכם!

מערכת דיווח בהתאמה אישית במקום

אתם לא חייבים לבחור פתרון אחד, אצלנו תוכלו לקבל שילוב של פתרונות אשר מתאימים לכל עובד. אנחנו מציעים לכם דיווח באמצעות אפליקצייה מותאמת לעובדים מהשטח בשילוב עם דיווח ביומטרי למשרד. אופצייה נוספת היא, להוריד לכל העובדים אפליקציית דיווח מבוססת מיקום. מערכת נוחה עם התאמה אישית של הפתרון לחברות ועסקים בכל הסגמנטים ובמחיר המתאים!

דיווח מהבית ומהמשרד

כבעלי עסק שחשובה להם הוודאות לגבי שעות העבודה של העובדים, הגעה בזמן לעבודה והיכן נמצאים העובדים במהלך היום – תוכלו לספק לכל עובד את הפתרון המתאים לו ולדעת בדיוק באיזו שעה העובד החתים כניסה או יציאה, על אילו משימות עבד במהלך היום ומאיזה מיקום התקבל הדיווח. מערכת דיווח נוכחות אחת שמרכזת עבורכם הכל ותחסוך לכם את כל הזמן הרב שאתם משקיעים בזה!

איך הארגון יודע מאיפה העובד התחיל לעבוד?

לארגון חשוב שעדיין יהייו דיווחי אמת ולא בדיעבד וכמו כן שיהיו אמינים. שליטה ובקרה מי התחיל מהבית לעבוד, מי בהפסקה ומי בעבודה. המערכת של OK2go שנועדה לסייע להתמודד עם דיווח נוכחות בכל מקום ובכל זמן מאפשרת דיווח בזמן אמת ועם מיקום ומייצרת אמינות בדיווח.

הקמת אזורי עבודה לדיווח שעות למה זה חשוב?

המערכת מאפשרת לדווח רק מאזורי עבודה מוגדרים מראש וכך, מונעת חריגים.
ניתן לקבל התראות בזמן אמת על עובדים ששכחו לדווח.
ניתן להגדיר גם אזורים שרק מחוץ להם ניתן לדווח נוכחות כמו לדוגמא: 5 קילומטר מהבית לנהגי משאיות.

איך המנהלים יודעים מה קורה?

מנהלים יכולים לעקוב אחר דיווחי עובדים בזמן אמת דרך אפליקציית מנהלים.
אפשר לראות מי דיווח מתי.
לאשר דיווחים או בקשות מיוחדות.
לדווח ולהשלים חוסרים במידת הצורך.
המערכת מתאימה לעסקים בכל גודל ומספקת לעובדים כלים גמישים לעבודה מכל מקום.

גם אצלכם יש עובדים ששוכחים להחתים כרטיס? יש לזה פתרונות!

תזכורות יומיות באפליקציה שמזכירות לעובד להשלים דיווחים בזמן אמת.
לחשבי השכר יש כלי לעקוב אחר חוסרים וחריגים בדשבורד יומי ולשלוח תזכורות "פוש" לדיווח נוכחות. כך, נמנעת הצטברות חוסרים עד סוף החודש והמערכת עובדת בשבילכם לצמצם אותם.

הכלים לעובד שימנעו שכחה בהחתמת כרטיס:

הגדרת תזכורות שיופיעו על צג המסך הראשי של המכשיר הנייד לעובדים לפי סידור עבודה, לפי שעת התחלה, לפי תקן ועוד.
תזכורות יומיות בכל ימות השבוע! גם לעובדים שמדווחים נוכחות בשישי, שבת.
מספר תזכורות ליום - אידיאלי לעובדים במשמרות/יועצים .

דיווחים מהמיקום המדוייק של העובד בכל זמן נתון

מיקומים באמצעות GPS אנטנות סלולאר דיווחים ביומטריים התחברות למערכת במחשב

כל הדיווחים ירוכזו עבורכם במערכת חכמה שתעניק לכם תמונה מלאה של כל הדיווחים ותספק לכם את כל הכלים הדרושים להעברת המידע לתוכנת השכר ללא טעויות, הקלדות ידניות לא אמינות וזמן רב  בהתעסקות בהכנת משכורות. תוכלו להוציא דוחות, להגדיר התראות ותזכורות, לצייר את מקומות העבודה, לנהל פרויקטים ומשימות ועוד ועוד.

שעון נוכחות מתקדם לניהול זמני עבודה

פתרון לעסק עם התאמה מדוייקת של מערכת מעקב עובדים ודיווח לכל סוגי החברות בתחומי השטח כגון יועצים, אנשי מכירות, סדרנים, נהגים, שליחים ועוד! ok2go פיתחה סדרת פתרונות המאפשרים לכם לנהל שעות עבודה מכל מקום ובכל זמן. כולל ניהול זמן לפי איזורי עבודה, פרויקטים ומשימות, תעריפים ועוד! אם גם לכם יש צורך בפיצ'ר מסויים ייחודי לצרכי החברה שלכם – דברו איתנו! יש לנו מגוון פתרונות לדיווח נוכחות חכם ויעיל שכנראה יתאים גם לכם.
אנחנו נמצא את שיטת הדיווח וניהול עובדים הכי מתאימה וכלכלית עבורכם! בעוד בשגרה רוב העובדים הקבועים שהיו מחתימים במשרד היה להם אופציית דיווח זמן עבודה משרדי - בתקופת הקורונה רובם עובדים מרחוק / מהבית, נמצאים בבידוד. ואין בידהם תמיד גישה למערכות הארגון או דרך להחתים כרטיס בצורה אמינה וקלה. למעשה כל עובדי הארגון הופכים למעין אנשי שטח יכולים לעבוד מכל מקום /בית /משרד ונדרשים לגמישות.
בסוף החודש החשבת רוצה שיהיה לה מינימום חוסרים ולגמור את השכר כמה שיותר מהר. ולכן חשוב לה לתת לעובדים כלים ברמה היומית להשלים פערים וחוסרים ולדווח כך שעבודתה תקטן בסוף החודש. הטכנולוגיה כאן וחשוב להבין שמה שהיה שונה כיום ולכן צריך כלים גמישים שקיימים.

שעון לניהול שעות עבודה

אתם שואלים אנחנו עונים

האם המערכת מוציאה נתונים לתוכנות חיצוניות?

בהחלט, אנחנו יודעים לעשות ממשקים לכל מערכת חיצונית וגם למערכות ניהול אחרות שמנהלות פרויקטים אחרים.

איך להתאים את שעון הנוכחות לסוג העבודה?

לכל סוג עבודה יש אופן עבודה שונה ולכן לעובדים באתרי בניה למשל יתאים שעון עם זיהוי פנים ולא זיהוי ע"י טביעת אצבע, מהסיבה שיש סיכוי שהסריקה לא תעבוד כראוי.
עוד דוגמה - לארגון של 30 עובדים במשרד תתאים מערכת טביעת אצבע ולכן חשוב לשים לב לגמישות והתאמת מערכת נוכחות לפי אופי העבודה בארגון שמורכב גם מעובדי משרד וגם מעובדי שטח.

איך אפשר להימנע מחוסרי דיווח בשעוני נוכחות?

אנו מספקים 2 מערכות אפשריות על מנת למנוע חוסרי דיווח
1. מערת המוטמעת באפליקציה והעובד מגדיר לעצמו התראות ותזכורות דיווח כניסה ויציאה בזמנים המוגדרים מראש.
2. מערכת אוטומטית שיודעת לזהות אם העובד לא דיווח בשעה שהוא צריך לדווח ומוציאה הודעה על כך לעובד ולמעסיק.

מה זה שעון נוכחות ולמה צריך אותו?

שעון נוכחות הוא מערכת שתפקידה לעקוב ולתעד את זמני ההגעה והעזיבה של עובדים. הוא מסייע לנהל נכון את שעות העבודה, לחשב שכר בצורה מדויקת, ולעמוד בדרישות החוק. בנוסף, הוא מונע טעויות, חוסך זמן ומפחית חיכוכים סביב ניהול שעות

איזה סוג שעון נוכחות אני צריך?

זה תלוי באופי העסק שלך:

  • לעסקים קטנים ובינוניים – פתרונות פשוטים כמו אפליקציה לנייד או שעון עם כרטיס מגנטי יכולים להספיק.
  • לעסקים עם עובדים רבים או סניפים מרובים – שעון נוכחות ביומטרי עם ניהול מרכזי עדיף.
  • לעבודה בשטח – מערכת נוכחות מבוססת מיקום (GPS) תתאים יותר.
  • לעסקים שמקפידים על רגולציה – חשוב שהמערכת תהיה מאושרת כחוק ותשמור נתונים בצורה מאובטחת

אפשר גם לשלב בין כמה סוגים בהתאם לצרכים. כמובן שאנחנו ב OK2GO נדע להתאים לך את השעון בצורה המושלמת.


עם או בלי אפליקציה?

זה תלוי בצרכים של העסק שלך. יש כאן כמה משתנים: במידה והעובדים שלך צריכים לדווח מאזורי עבודה שונים ותרצה לקבל תמונת מצב של הדיווחים בזמן אמת, כולל אכיפת הדיווחים לפי איזור עבודה מוגדר, ככל הנראה תצטרך אפליקציה.

רוצים לחסוך מאות שקלים לעובד בחודש? השאירו פרטים!