shopping_cart_product_added:

shopping_cart_continue_shopping
shopping_cart_continue_cart

שעון נוכחות קיוסק

הכירו את שעון הנוכחות החדש לעסק שלכם – ה״קיוסק״
יותר חדשני, יותר מתקדם, יותר נוח והרבה יותר משודרג!

אפשרו לעובדים שלכם להחתים דיווח נוכחות בקלות

דיווח נוכחות דיגיטלי
נראות חדשנית ומתקדמת
שידור נתונים און ליין בזמן אמת
מגוון רחב של כפתורים

אפשרויות דיווח:

1. כרטיס קרבה NFC
2. מדבקת NFC
3. מכשיר סלולארי
4. קוד ישירות בשעון

שיטות תקשורת:

1.WIFI – אין צורך בנקודת רשת.
2.IP/TCP
3.סים סלולארי


דיווח נוכחות מבוסס מיקום
דיווח נוכחות מבוסס מיקום
דיווח נוכחות מבוסס מיקום מכל סוג של מכשיר ומכל מקום, באמצעות אפליקציה או דיווח בחיוג ל*006 הכולל מיקום סלולארי!
שעון נוכחות בזמן אמת
שעון נוכחות בזמן אמת
כל המידע בזמן אמת, ישירות לענן ולמערכות הנוכחות של העסק שלכם כולל קבלת המידע באפליקציית מנהלים
מערכת נוכחות גמישה
מערכת נוכחות גמישה
מערכת נוכחות מתקדמת המותאמת לאפליקציה ומאפשרת לכל עסק בכל תחום במשק להתאים לעצמו את הפיצרים שמתאמים לדרישות שלו

שאלות ותשובות:

1. מהי אפליקציית קיוסק דיווחים?
אפליקציית קיוסק דיווחים היא אפליקציה לאנדרואיד שמאפשרת לעובדים לדווח נוכחות באופן מהיר ונוח באמצעות קיוסק דיגיטלי. 

2. למי מיועדת האפליקציה?
האפליקציה מיועדת לעובדים אשר קיבלו הרשאת דיווח באמצעות הקיוסק.

3. איך אני מזמין את האפליקציה?
על מנת להזמין את האפליקציה ניתן לפנות ישירות למכירות בטלפון/ WhatsApp בטלפון 050-3445052  

4. איך אני מתקין את האפליקציה?
כדי להתקין את האפליקציה, יש לגשת לחנות האפליקציות של גוגל (Google Play Store), לחפש את "קיוסק דיווחים" ולהתקין את האפליקציה בטאבלט האנדרואיד שלכם.

5. איך אני מתחבר לאפליקציה לאחר ההתקנה?
לאחר ההתקנה, יש להזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם. לאחר מכן, תקבלו קוד OTP (קוד אימות) לצורך אימות. לאחר האימות, תוכלו לבחור את שם הקיוסק שלכם מרשימה שהוקמה במערכת ולהתחיל להשתמש באפליקציה.

6. מה זה קוד עובד וכיצד משתמשים בו?
קוד עובד הוא קוד אישי שמאפשר לכל עובד לדווח באמצעות הקיוסק. עבור עובדי ממשלה, קוד העובד הוא תעודת הזהות שלהם בת 9 הספרות.

7. מה אני עושה אם שכחתי את הסיסמה שלי?
במקרה ששכחתם את הסיסמה, יש לבחור באפשרות "שכחתי סיסמה" במסך ההתחברות באתר האינטרנט של המערכת ולעקוב אחר ההוראות לשחזור הסיסמה.

8. האם האפליקציה זמינה גם לאייפון?
נכון לעכשיו, אפליקציית קיוסק דיווחים זמינה רק למכשירי אנדרואיד. 

9. כיצד אני בוחר את שם הקיוסק שלי?
לאחר שתזינו את שם המשתמש, הסיסמה וה-OTP, תוצג לכם בחירת חברה ולאחר מכן בחירת קיוסק. בחרו את שם הקיוסק שלכם מהרשימה והמשיכו בתהליך ההתקנה.

10. מה עושים אם האפליקציה לא עובדת כראוי?
במקרה של שאלה/ תקלות טכניות/בעיות בשימוש באפליקציה, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית שלנו דרך ה-WhatsApp בטלפון 050-6801061 או לשלוח דוא"ל לתמיכה support@ok2go.co.il או למוקד שירות 03-9209700 שלוחה 2

בכל שאלה אנחנו כאן לסייע לכם
מוזמנים לפנות ישירות לצ׳אט בוט שלנו – קישור לבוט

טופס
רוצים לחסוך מאות שקלים לעובד בחודש? השאירו פרטים!
מעוניינים במוצר זה ?
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם