שעון נוכחות אינטרנטי
שעון נוכחות אינטרנטי – פשוט, מאובטח ואישי לכל עובד.
מערכת נוכחות אינטרנטית שמאפשרת לכל עובד לדווח כניסה ויציאה מכל מחשב — בצורה חכמה, מבוקרת ומאובטחת. היתרונות בשעון נוכחות אינטרנטי הם, פחות טעויות אנוש, פחות בירורים מול הנהלת חשבונות, יותר אחריות ושקיפות מצד העובד. הכול מתעדכן בזמן אמת במערכת הניהול שלך.
שעון נוכחות אינטרנטי הוא הפתרון האידיאלי למי שלא רוצה להתקין שעון נוכחות פיזית.
✓ חברות הייטק
✓ חברות עם עבודה היברידית
✓ משרדים וארגונים
✓ עובדים מרוחקים ומנהלים
איך שעון נוכחות אינטרנטי עובד?
לכל עובד מוגדר שם משתמש וסיסמה אישיים. העובד נכנס למערכת דרך דפדפן פשוט, מזין את הסיסמה — ומגיע למסך נוח עם:
✔ כפתור “כניסה לעבודה”
✔ כפתור “יציאה מעבודה” דיווח העדרות
✔ היסטוריית דיווחים אישית
שקיפות מלאה לעובד – פחות שאלות, פחות טעויות.
כל עובד יכול לראות:
✔ את כל הדיווחים הקודמים שלו
✔ שעות עבודה מדויקות
✔ תיעוד של כל יום
רוצים לראות איך זה עובד בעסק שלכם? השאירו פרטים או פנו אלינו — ונדגים לכם בדיוק איך המערכת משתלבת אצלכם בלי שינוי תהליכי עבודה.
מוצרים דומים

