אפליקציית clock2go למנהלים
אפליקציית clock2go למנהלים היא מערכת הנוכחות היחידה שמאפשרת למנהל לנהל את העובדים שלו גם באפליקציה.
אפליקציית המנהלים מספקת לכל מנהל את כל מה שחשוב לו לשליטה ובקרה:
- צפייה בסטטוס דיווחים והיעדרויות בזמן אמת.
- צפייה בדוחות הנוכחות של העובדים.
- אישור דוחות חודשיים לעובד.
- תיקון והשלמת דיווחים חסרים ומשימות.
- דיווח עבור עובדים וצוותים והוספת עובדים חדשים בקלות.
- הכל מהנייד ובלי להגיע למשרד.
אפליקציית clock2go כל מה שהעסק שלך צריך תחת קורת גג אחת. הצטרפו עוד היום לאלפי עסקים שכבר בחרו, ובחרו את הפיצ'רים המתאימים לכם באפליקציה ובאתר ופשוט התחילו לדווח והכי חשוב התחילו לחסוך.
רוצים לחסוך מאות שקלים לעובד בחודש? השאירו פרטים!
קרא עוד: טאבלט ה״קיוסק״ עם NFC ו- RF!
קרא עוד: אפליקציית Tracking לעובדי שטח