שירות ותמיכה
ניהול מעקב אחר שעות עבודה לפי משימות ופרויקטים
המערכת מאפשרת להגדיר משימות לפי עובד, לפי מחלקה או ברמת החברה כולה.
העובדים מדווחים על המשימה בעת הכניסה כאשר דיווח היציאה סוגר את המשימה אוטומטית.
ניתן לדווח על משימות דרך השעון או אפליקציית שעון הנוכחות, הטלפון הקווי, האינטרנט, והחיוג הסלולארי.
מנהל המשימות מקבל תמונה מלאה על ידי דוחות תומכים לשליפה ותזמון אוטומטי:
למה אנחנו ממליצים לעבוד עם משימות?
- ניהול ובקרה על אפקטיביות של פרויקטים.
- כלי אידיאלי לפילוח משימות וניתוח פעילות בעסק.
- מעקב על תפוקות העובדים בזמן העבודה.
רוצים לחסוך מאות שקלים לעובד בחודש? השאירו פרטים!
קרא עוד: אפליקציית כללית באנדרואיד
קרא עוד: ניהול יועצים ופרילנסרים