מעקב עובדים: כל ארגון צריך לעבוד עם מערכת נוכחות עובדים מתאימה ומתקדמת למגוון התפקידים השונים.
הכירו את clock2go שמספקת מערכת נוכחות עובדים ברמה הגבוהה ביותר.
כל ארגון שמעסיק עובדים, חייב לנהל מערכת של דיווח נוכחות ומעקב עובדים בצורה רשומה ודיגיטלית וזאת על פי תקנה 24 לחוק הגנת השכר. Ok2go מאפשרת לעובדים שלך לדווח בצורה פשוטה ויעילה מכל אמצעי אפשרי - שעון ביומטרי למשרד, שעון ביומטרי נייד לשטח, אפליקציה מתקדמת, חיוג קווי, חיוג סלולארי או דרך האינטרנט בענן מכל מחשב.
אם אתם מחפשיםמערכת נוכחות עובדים לצרכי מעקב עובדים נכון ופשוט? הגעתם למקום הנכון.
מעקב עובדים - אגירת נתונים
כעת, שכל העובדים בעסק מדווחים - מה עושים עם כל הנתונים?
- כיצד מוודאים כי השעות אמינות?
- האם שעות העבודה תואמות את סידור העבודה ותכנון השעות?
- האם המשימות והפרויקטים בעקב מנוהלים באופן חכם ורווחי?
- האם יש שעות נוספות?
מערכת מעקב עובדים נותנת מענה לכל השאלות האלו ומאפשרת לעסק לנהל באופן חכם את דיווחי העובדים שהתקבלו במערכת המנוהלת בענן ומקבלת את כל הדיווחים מהשטח online. מערכת clock2go היא מערכת דיווח נוכחות ידידותית למשתמש ומאפשרת ניהול עצמאי כגון הוספת עובדים חדשים בקלות או ניהול משימות ופרויקטים.
המערכת מאפשרת לראות את מיקום הדיווח online מדיווחי השטח השונים ולדעת היכן כל עובד נמצא בעת הדיווח. יתרה מכך, זו מערכת נוכחות המספקת כלים מתקדמים, שימנעו ממך, מחשבת השכר או ממזכירת העסק, התעסקות ידנית וארוכה במהלך החודש ובסופו לקראת הכנת המשכורות:
מערכת נוכחות ומעקב עובדים - פיצ'רים קיימים:
1. ניהול אזורי עבודה המאפשר לך להגדיר מהיכן העובדים מדווחים ולמנוע דיווחים לא ממקום העבודה הרצוי כגון הבית, החניה או במהלך נסיעה. כך תקבל דיווח שעות אמין ומדויק בהתאם לעבודה בפועל - מה שיחסוך לך שעות משולמות שלא בצדק.
2. התראות ותזכורות SMS ומייל שיזכירו לעבוד לדווח בזמן ושאתה כמנהל תוכל לדעת מי דיווח ומי לא. כך תימנע מהצטברות של חוסרי דיווח שיש להשלים ידנית בסוף החודש. לא רק שתחסוך התעסקות - תחסוך כסף על שעות שהושלמו ידנית בצורה לא אמינה.
3. אפליקציית מנהלים - ok2go היא הראשונה להבין את הצורך של מנהלים לעבוד און ליין ומהשטח ולא לחכות למשרד. Ok2go הראשונה שמאפשרת ביצוע פעולות נפוצות במערכת הנוכחות גם באפליקציה - דיווח על עובדים, צפייה בדוחות ותיקוני דיווחים און ליין. זהו תקדים שמאפשר למנהלים לעבוד און ליין בצורה יעילה ומהירה.
4. ניהול משימות ופרויקטים - במערכת שעון הנוכחות שלנו, העובדים יכולים לדווח לא רק נוכחות, אלא גם כמה שעות עבדו על משימות ופרויקטים שונים. כך, כמנהל עסק תוכל לקבל דוחות על כל משימה ולנתח את רווחיות הפרויקט לעסק שלך.
5. תזמון דוחות אוטומטיים - מגוון דוחות המרכזים עבורך את כל המידע הרלוונטי ניתנים לתזמון אוטומטי ברמה יומית שבועית וחודשית. כל המידע מגיע ישירות למייל ומאפשר לך להיות בבקרה על נוכחות העובדים, המשימות, המיקומים ועוד.
6. דוחות מלאים -על פי שעות נוספות בלחיצת כפתור. שעות העובדים יחושבו אוטומטית על פי הסכם שתגדיר לכל עובד.
תוכלו להוציא דוחות נוכחות מלאים ומפורטים העונים על כל שאלה
7. ולשלב האחרון - משכורות. את כל דיווחי השעות והסכמי השכר ניתן להעביר באופן אוטומטי למערכת השכר בעסק. Ok2go מאפשרת ממשק נתונים לכל מערכת שכר במשק ומתאימה את עצמה לצרכי הלקוח. מערכת מעקב עובדים מבית Ok2go מתקדמת ומשתדרגת בכל יום על ידי פיתוח פתרונות מתקדמים לניהול עצמאי ואוטומטי וזאת על מנת לספק מערכת נוכחות עובדים איכותי ומתאים לכל ארגון.