איך הארגון יודע מאיפה העובד התחיל לעבוד?
לארגון חשוב שעדיין יהייו דיווחי אמת ולא בדיעבד וכמו כן שיהיו אמינים.
שליטה ובקרה מי התחיל מהבית לעבוד , מי בהפסקה ומי בעבודה.
המערכת שלOK2go שנועדה לסייע להתמודד עם דיווח בכל מקום ובכל זמן מאפשרת דיווח בזמן אמת ועם מיקום ומייצרת אמינות בדיווח.
הקמת אזורי עבודה לדוגמא:
- בית של משה ואו המשרד הראשי
- ניתן לאכוף שניתן לדווח רק באוזרי העובדה שהוקמו או להפעיל מניפולציות שונות לעובדים שונים.
- ניתן לקבל התראות בזמן אמת בכדי לדעת מי התחיל/שכח ואו את מי צריך לתזכר.
ואיך המנהלים יודעים מה קורה?
כל מנהל יוכל לראות מהאפליקצית המנהלים בנייד את העובדים שמשוייכים לו
יוכל לראות דיווחים בזמן אמת מי שכח ומי החתים.
לשלוח תזכורות ולסגור חודש ולנהל את הדיווחים של העובדים והבקרה גם מהנייד.
סיכום: בתקופת המלחמה בכל עסק כדאי שיהיה לכל העובדים כלים גמישים וניידים שיוכלו להתאים לרוח התקופה ויוכלו לעבוד מכל מקום שהארגון יגדיר. כנ"ל גם משרדים ממשלתיים ו/או רשויות שהתפנו ממקומם וצריכים לעבוד מרחוק .
האפליקציה המתקדמת בישראל של חברת OK2go מאפשרת כיום את הכלים הללו בצורה פשוטה וזמינה מכל מכשיר ובצורה אמינה.