איך חוסכים בהוצאות הניקיון ברשות תוך כדי שמירה על עיר נקייה?
10% מתקציב הרשות המקומית הולך להוצאות על ניקיון ואחזקה של העיר. מדובר באחוז גבוה ביחס לתחומים נוספים בעירייה, אך עדיין מסתמן כי ערים רבות לא נמצאות במצב אידיאלי של פריסת הניקיון בעיר כפי שהיו רוצים להיות. רשויות רבות משקיעות תקציב גבוה יחסית ועדיין לא מצליחות לקבל תמונת מצב ברורה על מצב הניקיון בעיר.
המגמה הגוברת בעולם על מודל עיר חכמה מגיעה לישראל בשנים האחרונות ורק עכשיו תופסת מודעות ותאוצה.
מהי עיר חכמה? עיר שמציידת את עצמה בכלים חדשניים, טכנולוגים ודיגיטלים, המשדרגים ומשפרים את פני העיר בכמה דרגות מערים אחרות ומרימה את העיר לרמה של חדשנות ביכולות הניהול והבקרה שלה לשיפור חיי התושבים ושביעות הרצון.
אחד התחומים החשובים ביותר הוא תחום הניקיון – פינוי האשפה והפסולת בבתים ובמרחבים הציבוריים, ניקוי הרחובות ושמירה על ניקיון ואיכות הסביבה באירועי העיר ובמבני העירייה
עם אילו אתגרים מתמודדת הרשות בתחום הניקיון?
- צורך בכלי בקרה בשטח על מצב הפחים והצטברות האשפה בכל נקודת פינוי
- צורך בכלי בקרה על רכבי הפינוי, אפקטיביות מסלולי הפינוי, משקל הפינוי ולוחות הזמנים
- צורך יכולת בקרה על אפקטיביות עובדי עגלות הניקיון ברחוב ובמבנים
- צורך בכלים למתן שיפור שביעות רצון התושבים במפגעי ניקיון
- צורך ביכולת אכיפת דרישות המכרזים מול חברות הניקיון ודרישות העיר באופן פינוי פחים (באירועים, בסביבת בתי ספר וכו')
אז איך אפשר לקבל את כל הכלים האלו תוך שמירה ואף חסכון בתקציב הניקיון?
בשורה אחת: מערכת ניהול בענן המחוברת לכל הפחים והעגלות בעיר באמצעות חיישנים ייחודים המספקים את כל המידע בזמן אמת!
התקנת חיישנים שפותחו באופן ייעודי לתחום הניקיון
ומספקים מידע בזמן אמת על אחוז מילוי האשפה בפחים, כמות הנפות, טמפרטורה ועוד. החיישנים בעלי סוללה עוצמתית עם משך חיי סוללה ארוכים עם התראה על אחוז הסוללה.
תכנון מסלולי הניקיון
כיום רכבי הפינוי מבצעים מסלולים קבועים של ניקיון ללא התייחסות למצב הפחים באותו היום או למפגעים שהועלו מהשטח. מערכת חכמה מאפשרת בניית תכנון עבודה יומי ושבועי של מסלולי הניקיון של רכבי הפינוי ומשקפת המלצות של המערכת לביצועי אופטימיזציה של המסלול על ידי שליחת הרכב לפינוי על פי הנתונים המתקבלים מהחיישנים
ניהול החכם לעגלות הניקיון
מספק פתרון חשוב לרשות לוודא שכל עובדי העגלות מגיעים לרחוב עליו הם אחראים ושיש כיסוי לפריסת ניקיון רחובות העיר.
לחברות הניקיון יש יתרון בניהול שעות העבודה של עובדי העגלות באמצעות אפליקציה או חיוג סלולארי וקבלת המיקום בזמן אמת על מנת לוודא הגעה לעבודה על פי המיקום שנקבע.
מערכת חדשנית מאפשרת ניהול לא רק בממחשב במשרדי העירייה אלא גם באפליקציה עבור מנהלי השטח, המפקחיןם וחברות הניקיון שמקבלת כלים מהרשות לנהל את העבודה בצורה אפקטיבית תוך שמירה על תנאי המכרז לשיתוף פעולה פורה מול הרשות.
תוצאות בטווח קצר לרשות!
ניצול אפקטיבי של משאבי הניקיון בכלים טכנולוגים
שיפור שביעות רצון התושבים ושמירה על עיר נקייה
מיתוג העיר כעיר ירוקה השומרת על איכות הסביבה
חסכון בהוצאות וניהול דיגטלי ומבוקר של ההתחשבנות מול חברות הניקיון
למידע נוסף על מערכת clean2go והיכולות השונות
עבדו עם המומחים בתחום!
Ok2go מתמחה מעל 16 בניהול ובקרת עובדים ועובדי שטח באמצעות מערכת גמישה ומתקדמת ואפליקציית שעון נוכחות מבוססת מיקום בזמן אמת.
לאורך השנים התמחתה החברה במתן פתרונות לארגונים גדולים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה וחברות אבטחה.
Ok2go עומדת מאחורי המהפך הגדול באבטחת מוסדות החינוך בארץ!
בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, ובמסגרת מכרז מוס"ח, בנתה ok2go מערכת ייחודית לניהול שעות האבטחה במוסדות החינוך ברשויות המקומיות בארץ.
הפתרון כלל דיווחי נוכחות דיגיטלי מהשטח של כל המאבטחים בארץ עם קבלת המיקום של בית הספר או הגן, ניהול כל השעות במערכת אחת בסנכרון מול תקני המוסדות ותקני משטרת ישראל.
שמואל מדר, מנכ"ל Ok2go: "המהפך שהביא לחסכון אדיר בתקציבי המשטרה והרשויות מול חברות האבטחה הוביל להקמת מערכת ניהול אבטחה ברשות הכולל גם עמדות עירוניות, ניידות סיור, מתקנים ועוד עד הוצאת חשבון לתשלום באופן דיגטלי ומבוקר עבור חברת האבטחה. המערכת הוקמה לעיריית תל אביב ופותחה לכלל הרשויות בשיתוף פעולה עם משכ"ל. Ok2go מתכננת להעתיק את המהפכה באבטחה לתחום הניקיון בזכות הניסיון וההיכרות שלה עם הרשויות המקומיות."