חברות רבות מספקות מוצר או מערכות דיגיטליות ללקוחות. אחד המוצרים הנדרשים שמייעלים מאוד את הפעילות בבתי עסק הוא שעון נוכחות. שעון נוכחות מתקדם שמאפשר לשלוט על הנוכחות של העובדים, על החישובים של המשכורות וכן הלאה משפרים את התפקוד של העסק ומועילים במידה רבה. אך כמובן שבדומה לכל מוצר דיגיטלי גם שעוני נוכחות ותוכנות מתקדמות בתחום עשויים להיתקל בתקלות מסוגים שונים. אלו עשויים להיות כשלים במערכת או תקלות חומרה. היות והמערכות הללו מהוות מרכיב כה משמעותי בפעילות העסקית, כל תקלה עשויה להיות חמורה מאוד ולגרור נזקים מהותיים.
מענה אנושי ללקוחות
היות שתקלות עלולות להתרחש, והיות שכל תקלה עשויה להיות מזיקה מאוד יש לדעת כי החברה שמספקת את השירות הדיגיטלי צריכה לספק גם מענה אנושי ללקוחות החברה. מענה אנושי מאפשר ללקוחות להגיע לגורמים אנושיים שיש להם יכולת אמתית לטפל בבעיה שנוצרה ואף להציע פתרון יעיל באופן מידי. המידיות בתחומים אלו היא כה נחוצה ופעמים אף קריטית, כיוון שכך מונעים נזקים מצטברים ועוצרים את גלגל השלג שמתחיל להיווצר בגין התקלה באבו.
חברת שידורית היא חברה שמספקת שירותי מענה אנושי למספר גדול של חברות. נציגי החברה מונחים על ידי מנהלי החברה ויש להם את היכולות ואת הידע לספק מענה מתאים לכל לקוח שפונה אליהם. כאשר פניות מגיעות אל נציגים אלו הם מטפלים בהם על הצד הטוב ביותר, וחותרים לספק את המענה הנדרש באופן הטוב ביותר.
מה חשוב ללקוח לקבל בעת פניה לחברה?
- זמינות – הלקוח צריך לקבל מענה זמין. וזה אומר שגם אם התרחשה תקלה באמצע הלילה והוא מחפש אם שיקשיב לו ויעזור לו להחליט מה עליו לעשות כאן ועכשיו, יש לו אל מי לפנות. ואכן חברות שמספקות שירותי מענה אנושי במיקור חוץ לחברות מעמידות נציגים זמינים לכל אורך היממה, וזאת במטרה לענות על כל צורך שנוצר באופן מידי.
- מקצועיות – מתן מענה ללקוחות הוא עניין מקצועי לכל דבר. וחשוב מאוד כי הפעולה תתבצע בצורה נכונה ועל פי הכללים הנוגעים לתחום. הידע המקצועי נרכש במהלך ההסמכה בתחום מתן מענה לפניות לקוחות, כמו כן במהלך הפעילות רוכש הנציג ניסיון ומשפר את היכולות שלו בצורה משמעותית.
- פתרון – לא כל נציג מסוגל לספק פתרון לכל בעיה. יש תקלות שמצריכות טיפול של טכנאי מקצועי ואחרים דורשים בדיקה של איש מחשבים מומחה. אך הטיפול הראשוני יעבור אצל נציגי השירות, הם אלו שיעבירו הלאה את המקרה לטיפול יעיל אצל הגורם המתאים שיוכל לבון את העניין לעומק ולהציע את התיקון ואת הפתרון הנדרשים על הצד הטוב ביותר.
כל לקוח שרכש מוצר או שירות אצל חברה זכאי לקבל מענה אדיב וליווי לכל אורך הדרך. במטרה להוביל אותו לחוויה משביעת רצון!