גם עסקים קטנים זקוקים למערכת נוכחות, לשם מדידת שעות העבודה בצורה נכונה ונבונה.
מחפשים שעון נוכחות לעסק קטן? המדריך המלא מבית OK2GO.
כל עסק, לא משנה כמה עובדים הוא מעסיק, מחויב בניהול רישום של שעות נוכחות העובדים בעסק וזאת על פי תקנה 24 לחוק הגנת השכר. לכן, גם אם אתה בעל עסק של גן פרטי המעסיק מספר מטפלות או גננות, או חברת הובלות עם מספר מובילים, חשוב שיהיה לך מערכת דיגיטלית לדיווח שעות העבודה.
לפניכם מידע בנושא שעון נוכחות לעסק קטן, אך המידע יכול להיות רלוונטי גם לבעלי עסקים נוספים.
יש לציין כי כיוון שהוצאות השכר הן מן ההוצאות הגבוהות ביותר לעסק, חשוב שיהיה לך פתרון חסכוני ויעיל, שגם יחסוך לך שעות התעסקות בדיווחי נוכחות וגם יבצע בקרה על שעות העבודה בעסק, כך שתשלם רק על השעות המבוצעות בפועל ובמקום העבודה.
דיווח מותאם לעסקים קטנים
Ok2go מאפשרת את כלל המגוון הרחב של אפשרויות הדיווח הקיימות בשוק ובראשם שעון נוכחות clock2go. זאת מתוך ההבנה כי לכל עסק, קטן עד גדול, יש צרכים שונים, תקציב שונה, כמות עבדים שונה ואופי פעילות משתנה מתחום לתחום. שעון נוכחות המותקן במשרד, הינו פתרון ביומטרי אמין ומוכר, אך לא תמיד נותן פתרון מלא לעסקים קטנים או לעסקים עם עובדי שטח.
לכן, מציעה ok2go גמישות באפשרויות הדיווח. כך למשל, ניתן לדווח מטלפון קווי, בגן הילדים ובכך לחסוך עלויות גבוהות של שעון קיר, התקנה, שירות ואחזקה. בנוסף, אפשר לדווח מאפליקציה או חיוג סלולארי, וכך לא רק לחסוך עלויות של שעון אלא גם לאפשר גמישות במיקום הדיווח,
דבר שאידאלי לעובדי שטח ומספק להם פתרון לדיווח נוכחות עם קבלת מיקום על פי GPS או אנטנה סלולארית בשיתוף בלעדי של ok2go עם חברות הסלולר.
כמובן שהמערכת המתקדמת של ok2go מאפשרת בקרה על דיווחים מהשטח כגון הגבלת אזורי עבודה על המפה שרק בהם יוכל העובד לדווח (אתר בנייה, עיר ספציפית שבה עושים הובלות, איזור משרדים ועוד).
עסקים שעדיין רוצים לקבל פתרון ביומטרי, אך לא מעוניינים להשקיע בשעון קיר, או לחילופין עובדים מכמה משרדים, חנויות או אתרים, יכולים לרכוש שעון נוכחות ביומטרי נייד. מדובר בשעון נוכוות קומפקטי, חסכוני, נייד לכל מקום וניתן לחיבור ללפטופ או למכשיר אנדרואיד ועדיין מאפשר דיווח על פי טביעת אצבע, מאפיין השומר על דיווח אמין ומבוקר.
ייעוץ לעסקים קטנים עד גדולים עם OK2GO
חברת Ok2go מלווה ומייעצת לעסקים קטנים עד משרדי ממשלה ותאגידים כבר 15 שנה ומתמחה בהתאמת פתרון מושלם לצרכי העסק בתחום ניהול נוכחות.
אפשר לדווח מכמה אמצעי דיווח במקביל - אפליקציה, טלפון קווי, אינטרנט, שעון וחיוג סלולרי וכל הדיווחים ייכנסו למערכת אחת, שתרכז עבור העסק את כל הנתונים, תייצר עבורו דוחות של דיווחים, היעדרויות, מיקומים, משימות, שעות נוספות, חגים ועוד.
היתרון של ok2go שאנחנו לא רק מתקינים שעון במשרד או מורידים אפליקציה, אנחנו נותנים פתרון מקיף הכולל תזמון דוחות, התראות במייל וב-SMS, אפליקציית מנהלים לצפייה וניהול online. והכי חשוב: שירות לקוחות שזמין במייל או בטלפון לכל סיוע, ליווי והמלצות מקצועיות לניהול הנוכחות בצורה החכמה והיעילה ביותר.
לקבלת הצעת מחיר המותאמת במיוחד עבור העסק שלכם והצרכים שלכם, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע. אולי גם יתאים לכם שעון הוכחות קרבה?