כמנהל ובעל עסק, אתה עסוק מידי חודש במעקב אחר הוצאות, הכנסות, רווחים, רכש, ספקים, לקוחות ועוד וכמובן העובדים, התפוקות והמשכורות. ניהול רישום שעות העבודה של עובדים, הוא לא רק בגדר חובה על פי תקנה 24 לחוק. מדובר באחת הדרכים הפשוטות לחיסכון משמעותי בהוצאות העסק ובייעול תהליכים..
איפה הכסף?
הוצאת השכר הינה אחת ההוצאות הגדולות והמשמעותיות בארגון. חוסר במעקב אחר שעות העובדים בעסק מייצרת נתונים שגויים שלא משקפים את המציאות ומייצרים מצג שווא של תפוקות העובדים. דיווחים ידניים שנעשים על ידי העובדים או אפילו ע"י המנהל האישי אינם אמינים. עיגול שעות העבודה לטובת העובד עלולה לעלות לכם ביוקר.
גם העובד הכי נאמן יכול להקדים את שעת הכניסה שלו ב 5 דקות. מה הן 5 דקות? תכפילו אותן ב21 ימי עבודה, בכמות העובדים הנאמנים שלכם, ומה לגבי השעות הנוספות שנוצרו? תעשו את החשבון – לעסק שלכם הולך כסף לאיבוד.
זה הזמן לשינוי
עסקים רבים מכירים את שעוני הנוכחות, הכרטיסים וטביעות האצבע. השעונים נותנים מענה לרישום מדויק של שעות העובדים ואמינות לגבי הגעתם של העובדים לעסק. יחד עם זאת, חברות המנהלות בין עובדיהם גם עובדי שטח כגון שליחים, מובילים, דיילים, אנשי מכירות, קבלנים, פרילנסרים ועוד, מתקשות לנהל בשלט רחוק עובדים אלו. הן זקוקות לפתרון משולב ואמין מהשטח ושעון הנוכחות אינו מספיק. כיום, מלבד שעוני נוכחות פיזיים, ניתן למצוא פתרונות מתקדמים החל מדיווח דרך טלפון קווי עד לדיווח סלולארי ואפליקציות מתקדמות המאפשרות דיווח כולל מיקום מדויק של העובד במפה. דייל מכירות שהגיע לעבוד בחנות מסויימת יוכל לדווח כניסה לעבודה מהטלפון של החנות. מנהל מכירות שהגיע לפגישה עם לקוח יוכל לדווח מאפליקציה ולעדכן שהגיע לפגישה.
עובד ניקיון שהגיע לעבוד במקום ששובץ יוכל לדווח מחיוג דרך הטלפון הסלולארי ולקבל מיקום מהאנטנה הקרובה.
חברות שעברו לניהול משולב של רישום ובקרת כלל העובדים בחברה, מדווחות על חסכון של בין 7% ל 18% בהוצאות על שעות העובדים. העובדים משתכרים בהתאם לשעות העבודה המדויקות והחברה מקבלת תמונת מצב אמיתית לגבי תפוקות העובדים ואפקטיביות שלהם ביחס לשעות.
כלי נוסף שמאפשרת מערכת ניהול הנוכחות לחסכון בהוצאות וייעול העובדים לתפוקות גבוהות. ריכוז כל הדיווחים למערכת אחת, מאפשרת למנהל העסק לקבל תמונת על של ניהול העובדים.
מערכות ניהול הנוכחות כיום, מאפשרות לך כמנהל עסק לחסוך זמן בבקרה, תיקונים, חישובי שעות נוספות והכנת דו"חות. היום, בלחיצת כפתור, תחסוך לך או למזכירה שלך כ 6 שעות המצטברות בעיקר בסוף החודש בהתעסקות בשעות העובדים. חסכון נוסף המפנה לך זמן להתעסק בעיקר – איך לקדם את העסק שלך להצלחה!
חברת ok2go מתמחה בתחום כבר 14 שנה ומציעה לאלפי חברות כבר כיום פתרון מקיף לדיווחי נוכחות מבוססי מיקום מכל מכשיר בזמן אמת ללא כל עלויות מצד העובד עצמו. כל סוגי הדיווחים מתרכזים למערכת ניהול מעקב עובדים חכמה המאפשרת לצפות בשעות, במיקומים, להגדיר משימות, אזורי עבודה לקבל דו"חות למייל האישי באופן קבוע ועוד מגוון אפשרויות מתקדמות.